Dieta na zimę – czyli kiedy najlepiej wprowadzać zmiany w życiu i diecie

Dieta na zimę to taka dieta, która przygotuje Twoje ciało na wiosnę. Doprowadzi je do porządku po urlopowych szaleństwach, ujędrni, uelastyczni i przygotuje na pełne słońca lato. Tym razem bez zakrywania boczków kolorowym pareo ;P

Choć wydaje się, że najlepiej jest wprowadzać zdrową dietę wiosną i latem, kiedy w sklepach i na rynku znajdziesz więcej warzyw i owoców, tak naprawdę najlepiej wzmocnić ciało jeszcze zanim nadejdzie wiosna. Dieta na zimę musi być bogata w warzywa, musi ogrzewać Cię od środka w zimne dni i wzmacniać organizm, chroniąc Cię przed przeziębieniami i katarkami.

Co warto wprowadzić do diety właśnie w zimie, żeby na wiosnę zbierać plony w postaci jędrnej skóry i uczucia lekkości?


A tak BTW wiedziałaś już ….?

fitboom-news

Każdego dnia wysokoodżywcze newsy, które odchudzą Ci dupeńkę?? Nowy cykl, który przygotuje Twoje ciało do wiosny fitBOOMnews!

haszimoto-nowa-sygnatura


Wiecie, czego nienawidziłam w sobie przez lata? Że w okresie zimowym, szczęśliwa, że nareszcie mogę ukryć swoje fałdy i cellulity pod swetrami, kompletnie zaniedbywałam swoje ciało.

dieta-na-zime

Dlatego zimą odpuszczałam – aa w ogóle to przecież mikołaj… Święta… Imprezy w noworoczne… Nagle pojawiał się marzec na horyzoncie, dziewczyny zaczynały śmigać w krótkich spodenkach a ja co? Znowu kompleksy, znowu fat na udach i znowu byłam w dupie.

Dieta na zimę – co wato włączyć do diety, żeby przygotować ciało na wiosnę?

  • zupy. Zupy warzywne w formie zmiksowanych kremów rozgrzewają, odżywiają i sycą na długie godziny. Jeśli dodasz do nich kaszę – możesz zapomnieć o jedzeniu na dobrych kilka godzin, a jednocześnie dostarczasz sobie sporo błonnika, witamin z grupy B i robisz dobrze swoim jelitom. Przepisy na odchudzające zupy znajdziesz tutaj.
  • jabłka. Znasz stare przysłowie – one apple a day keeps the doctor away? Jabłka w okresie jesiennym są ciągle pełne witaminy C, a do tego mnóstwo pektyn (błonnika), który wymiata z jelit różne zalegające syfy. 
  • curry. Curry to mieszanka przypraw, w której znajdziemy kurkumę (antyoksydanty, przyspieszanie metabolizmu, rozgrzewanie), imbir (fantastycznie wzmacnia odporność, rozgrzewa, pomaga pozbyć się toksyn), pieprz (przyspiesza metabolizm, usprawnia procesy trawienne), kmin rzymski (jeden z najlepszych naturalnych suplementów diety – szczególnie pomocny dla osób chcących stracić na wadze).
  • ziemniaki. Tak, te straszne, tuczące ziemniaki, w gruncie rzeczy są niskokaloryczne, zawierają masę witaminy C (więcej niż cytryny sic!) i potasu (który jest potrzebny dla prawidłowej pracy serca, mięśni i koncentracji).

    I pamiętaj. Ciało, które pokazuje się latem,
    kształtuje się już jesienią. 

Zdrówka, dziewczynki :***

ixon, xoxo


Wszystkie eksperymenty opisane na blogu zostały przetestowane na zwierzętach; Hashipoczwary biorące w nim udział znacznie ucierpiały. Autorka nie bierze odpowiedzialności za efekty uboczne stosowania zaleceń, w szczególności na stan Waszych Haszipoczwarek.


facebook haszimototwitter haszimoto hashimotopinterest hashimoto haszimoto

INNE SOCZYSTE ARTYKUŁYzupa-dupa

suplementy diety hashimoto tarczycadepresja w hashimotohashimotoo mnie zamrozilomieso w diecie niedoczynnosc

 

2 myśli nt. „Dieta na zimę – czyli kiedy najlepiej wprowadzać zmiany w życiu i diecie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *